Zeynoveannesi ben hala hiç bişey yapmıyorum. Normalde ne güzel di mi yatıyorsun her işini yapıyorlar miss dersin ama keşke kalksam da hepsini ben yapsam😔
bir doktor arkadaşımı cerrahpaşanın bir hocası takip ediyormuş. İki çocuğunda da kanaması olmuş. Düşeceği varsa düşecek düşmeyecekse amuda bile kalksan düşmez demiş ve kız kanaması olsa bile nöbetlerini tutmuş. O yüzden bol dua bol tevekkül🙏
bir sonraki kontrolün ne zamaan