Nida_Y Merhaba anneler, acaba ödem atmak için gebeliğe zararı olmayan ne tüketiyorsunuz. Ben henüz 5 aylığım ama yavaştan başlıyor gibi hissettim ve olabildiğince önüne geçmek istiyorum 🥰🙌🏻
Halimer Nida_Y valla ben kuru kayısı kutu incir cevız yoyorum damacanıyı nerdeyse tek başıma 2 gunde bitiriyorum aşırı su ıcıyoyım hamilelikten öncede buyuk tuvalete cok cıkardım gunde 4 5 şuan gunde 2 garantı 3 de oluyo bazenn metobolizmam çok hızlı sanırım 55 le hamıle kaldım 60 oldum 28+6 günlüğüm
babysevgi Nida_Y bol su tuzsuz yemekler yemek ödemi önlicektir. Salatalık limonlu ve yeşil elmalı su yapabilirsmiz gebelikte sakıncalı değil tüketiliyor ztn belki onlarla renklendirebilirsiniz.