Babyboy2309 kizlar wc ye kalktim felaket bir sanci ile adet sancisi sanki nisan dwdiginiz oylemi oluyor kanlo bir akinti oldu 39+6 yim yardim edin lütfen
ayse_s Babyboy2309 Allahım yardımcınız olsun. Bir avazda doğurun inşallah. Sağlıkla yavrunuzu kucağınıza alın🙏🏽
buseyusuf27 Babyboy2309 evet cnm pembemsı akıntı kırmızıyada dönebılır skntı yok sonrasında suyun gelır ılık dus al squat yap bıraz hurma ye bıde agrıların hstane yakınsa 5 dk 1 dusunce hastaneye gıt
Babyboy2309 buseyusuf27 hastaneye gidiyorum canim suan ama migdde bulaniyor adet sancisi gibi suan sezeryan olcam ama zaten
buseyusuf27 Babyboy2309 mıgde bulntısı kusma dogum belırtısı smdıden hayırlı olsun saglıkla kucagına al ınsallh 🤗🤲🏻