Merhaba kızlar sonunda bende doğurdum kimseyi korkutmak istemem o yüzden etkilenecekler okumadısin 👍🏻
39+4 20 Eylül sabahı nişanım geldi bir iki kere Tuvalete gittim gelmeye devam etti rengi kırmızıya döndükçe ben panik yaptım çünkü kanama gibi olmaya başladı ama hic sancim yoktu hemen doktoruma yazdım hastaneye gitmemi söyledi bu arada saat 11 dede esimin ananesinde herkes toplanicak kahvaltı ve 21 Eylül eşimin dogumgunu olduğu icin kutlama yapacaktık tabi yalan oldu 😄hastanede rahmimin açıldığı söylediler ama sancim yine olmadığı icin ben eve gönderirler diye beklerken ebe yatışını yapıyoruz dedi ben şok 😭
sonra bastılar suni sancıyı ilk 1 saat tik yok ve sonrası iste dayanılmaz canımdan can gidiyordu resmen beni öldurun dedim ama beni sezerryana alın asla demedim 😄 canım gerçekten cok yanıyordu artık sancılar dayanılmaz olmustu ebe 1 saat önce kontrol ettiğinde 4 parmak olan açıklığım 9 olmustu hemen dogumhaneye aldılar o kadar cok ağlamıştım ki gücüm kalmamıştı artık ikinmaya doktor ikin diyor ama yapamadım Gelen parmakliyor giden parmakliyor hala beni oldurun diye yalvarıyordum sonra 100 kilo olan başka bir erkek doktor karnıma oyle bir bastırdı ki tamam dedim ben artık oldum adam 3 4 defa oyle bastırdı ve sonunda çıkarabildim sonra kuş gibi hafiflemiş hissettim kendimi dikiş atarken canım acımasın diye doktor narkoz verdi o yarım saatlik bayılma bile beni baya dinlenirdi gözlerimi açar açmaz oglumu sordum hemen yanıma getirdiler pamuk gibi bu arada 50 cm 3.375 gr doğdu oğlusum yine de bu çektiğim sıkıntılara acıya değdi şimdi yanımda pamuk oglum burnu tıkalı o yüzden cok üzülüyorum zor nefes alıyor ama bunada şükür oda geçecek 🙏🏻Anne olmak dünyanın en güzel ama aynı zamanda en zor seyi isteyen herkese nasip olsun insallah