annecikk_ Havvaaras canim o birazda senin kan degerlerin ve sikayetlerine bagli Mesela ben birsey demesem sadece genel vitamin icmem lazim ama ben her gitmemde sikayetle gittigin icin bacak agrima magnezyum mantarima krem enfeksyon icin hap tiroid icin hap felan kullandim yani sikayetine bagli😊
turansmom1 Havvaaras o senin yapına bağlı ama ben demir ve kan ilacı kullanıyorum canım. Ferro sanol ve magosit
Nuriiiiii Havvaaras ne zaman baslaıdıhımı hatırlamıyorum ama , vitamin ilacı, demir ilacı, d vitamini troidden dolayı troid ilacı, kan sulandırıcı kullanıyordum
haziranin25i Havvaaras doktorum 12.haftamdan sonra vitamin ve kan takviyesi olan ilaçları yazdı doğurana kadar da kullanmam gerektiğini söyledi 🤩🤗
Havvaaras annecikk_ benim kan değerime bakmadı ama bu 2 doktorum ve 4 defa gittim bana verdiği ilaç Demir magnezyum kalsiyum vitamin verdi şuan da
UyarFamily Ben kan ilacı ve vitamin kullanıyorum gebelikten önce guatr vardı onun içinde hala ilaç içiyorum
Havvaaras UyarFamily benim şeker yüklemesi yaptı doktor fazla çıktı normali kaç olması gerekiyor ki ?
mayispapatyasi Havvaaras detayliya girmis olman lazimdi canim ? 24.haftaya kadar yapilir detayli ama genelde 22-23de yapilmis olur
Havvaaras mayispapatyasi yapmadı canım bana ama işte şeker yüklemesi yapıldı geçen gün 23 haftalıktım tam yüksek çıktı sonra 1 hafta sonra tekrar gel yaptır git ben ararım dedi doktor bi diğer ki gidişim de çok geçmiş olucak diğer ay gidicem sorun olur mu ki ?
mayispapatyasi Havvaaras yani doktorun ilginc geldi bana. 25-28 haftalarda seker yuklemesi yapiliyor genelde. Bir dahaki gidisinde detayli icin haftan gecmis olur muhtemelen
Havvaaras mayispapatyasi benim de ondan merakım ilaçlarım doğru mu değil mi doktor iyi mi diye öyle merak ettim
mayispapatyasi Havvaaras bilemedim cnm, ama icine sinmiyorsa baska doktora da gorun oyle karar ver iyi mi degilmi diye