Sonunda nasip oldu bende doğurdum diyebilmek. Burada hep normal doğum hikayesi okurdum bana cesaret verirdi sezeryanlari geçerdim. Ama gel gör ki banada sezeryan nasip oldu. Cumartesi günü kontrolüm vardı doktor çatı muayenesinde kemiklerimi ve nst sonucumu beğenmedi hemen sezeryan yatış istedi ve akşam 5 te ameliyata alındım belden uyuştum herşeye şahit oldum Ve kızımı gördüm ten teması oldu çok,güzeldi. O an aci hissetmedim belki ama sezeryan sonrası zor gerçekten. Rabbim.butun doğum yapanlara yapacaklara yardım etsin herşeyi sabırla karşıladım anne olmanın da bedeli buymuş diyelim 🙂 herkese kolaylıklar dilerim.