Arkadaşlar selamm
33 haftalık hamileyim karnım boyuma ve bünyeme göre oldukça fazla büyüdü bebeğim sağlıklı herşey yolunda çok şükür.. fakat bu hafta başlayan kasılmalar karnımın bir anda sertleşmeleri normal mi bilmiyorum bebekte çok hareketli öle olunca yürümeler bile zorlaştı varmı aynı şeyleri yaşadım veya yaşıyorum diyenler🙈🙈