Demetsvm benim de 36.hafta sonlarında zaman zaman karnımın tamamı ya da bazen sağ bazen de sol tarafı içerden yırtılır gibi acıyordu. Muayenemde doktoruma sordum normal,karnın çatlayacak olabilir dedi ve bir krem yazdı. Epeyce pahalıydı ama aldım şifa olur diye çok canım yanıyordu çünkü. 38+5 oldum artık o acımalar yok ama göğüs altındaki kaburgalarımın acısı ve yanması neredeyse beni bayıltacak!