Merhaba kızlar. 7+5im. Bu aralar mide bulantisindan ve hormonlardan dolayı bitkin göründüğüm için, kendimi tazelemek için kirpik lifting yapılabilir mi diye merak ettim. Boya ve kimyasal içerdiği için bebeğe bir zararı dokunur mu acaba? Şimdiden tavsiyelerinize teşekkürler💗