Biz de 36+3 olduk.Şükürler olsun güzel bir gebelik geçiriyorum.Vucut hareket alanı olarak kısıtlansa da kendimi salmıyorum☺️ Gün geçtikçe heyecanım artıyor,sürekli kendimi düşündükçe ağlarken buluyorum mutluluktan 😃 Baya Sulugöz oldum.Endiselerim var bunların kaynaklarını bulup cok okuyup,cok araştırmaya çalışıyorum.Cünkü insan bilmediği şeylerden endişe duyuyor gerçekten.🙏🏻 insallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz minik kelebeklerimize🥰