htcedgn merhaba 😊 bende şehir hastnesine geliyorum. 39 haftamdaym şuan ve Allah nasip ederse orda doğum yapacam. Ama çok merak ediyorum doğumhanesi nasıl, sancı odası tek kişilik mi, doğum sonrası kalacağımız oda tek kişilik mi, eşimiz istediği zaman gelebiliyor mu yanımıza bide son olarak ebelerin tutumu nasıl hastlara karşı. Çok sordum farkındaym ama sürekli bunları düşünüyorum 😊😊