Arkadaşlar yardımcı olur musunuz?
25+1 haftalık hamileyim hastaneye gittiğimde 23+4 haftalık görünüyordu kilosu da 706 Gr di doktor zayıf dedi suyu falan iyi takip edeceğiz dedi ama ben korktum açıkçası böyle yaşayan oldu mu haftasıyla düzenli olur mu ?kilo alması için ne yapabilirim haftasıyla biraz gerilik var sorun yaratır mı lütfen yardımcı olun 😔 2 düşük yaşadım daha önceden korkuyorum bebeğime birşey olmasın😔😔