feamtrmea Ben her gün 3kez yiyorum. Kahvaltı en geç saat 8:30 eşimle yapıyorum kahvaltıyı, öğlen 13:00,akşam 19:00. Aralarda atıştırmalık yoğurt, meyve,fındık, çay felan. Akşam kaçta yediysem onunla biter, 28ci haftama kadar giç gece bişey yemedim kilo için değilde 2miz içinde sağlık açısından. Haa amma ara sıra gece 2de lahmacun, fast food yediğim oldu😅😅 2kez amma canım çektiği zaman yerim