Benim ikinci gebeliğim ilkinde 6 aya kadar dümdüz du karnim 38 beden giyiyordum hala son aylarda yine söyledikleri kadar büyük olmadı normalde oturamiyoruz kalkamiyoruz falan diyorlar ya ben hiç öyle bir şey yaşamadım kızım da çok toplu doğmadi 3 kilo 100 gram dı. Şimdi ikinci hamileliğim 6 buçuk aylık pandemiden dolayı hiç kimseyle gorusmemistim bana ilkine göre baya büyük geliyordu ama geçen aynı haftada olan arkadaşımı gördüm benim hiç yokmuş beni görenlerde hiç buyumemis dedi benimde psikolojim bozuldu biraz buda zayıf olacak galiba diye 🙄