Mimarhanim yani hamdolsun diğer duruma göre daha rahatsin yani belki daha da rahat hareket edebilir insan ama ben biraz panik bı tipim o yüzden ev işi yapmiyorum yemek.bile yapmıyorum sadece kişisel ihtiyaclarim işte WC ,banyo, abdest namaz birde hazırda yemek.varsa koyup yiyorum genelde ayaklarımı uzatıp oturuyorum arada da yatıyorum herşeyi.minimum a indirdim sayılır yolculuk yapmıyorum sadece Dr kontrollerine cikiyorum evden…bir önceki.gebeligimde dikişlerim atmıştı çünkü tek.dikisle doğuma gittim sürekli yattım yaklaşık 1 ay kadar.da tuvalete bile kalkamadım hep annem yardım etti şimdi hamdolsun tuvalet ihtiyacını bile kendim karşılayabiliyor.olmak.buyuk.nimet hamdolsun Rabbime…Çarşamba kontrolum var inşallah orda da.hersey yolunddir hayırlı haberler almak nasip.olur