Nur5495 Kızlar bugünden beri bi kasık ağrım var normal mi acaba, dişimden dolayı ölüyordum ağrımdan acile gittim dişim apse yapmış antibiyotik verdi hamilelerin kullanabileceği, dişimden zor duruyorum şimdi de bi kasık ağrım başladı
DYG93 Nur5495 gecmis olsun canim ben de 35 im benim de oluyo ozellikle tek tarafli iyice asagi inmeye calistigindanmis normal yani ama antibiyotik kullandigini kadin dogumcuna soyle yine de
Nur5495 DYG93 evet evet söyledim kullanmadan önce fotosunu attım kullanabilirsin dedi. Kasıklarım da ağrıyınca bir korktum internette de bişey göremeyince yazmak istedim
sehrikarabulut DYG93 bende 30+6 haftalığım benimde kasık agrım var özellikle sol tarafım ara ara ağrı giriyo yüremeye zorlanıyorum doktorum progesterona başlattı 🙁
Nilicann Canım ben de 35.haftalığım benim de başladı hatta dün ayağa kalkamadım bir an. Yalancı sancılar olabiliyormuş doğum yakın olduğu için bunlar devam edecek böyle
Nur5495 Nilicann bi an bende kasıklarım ağrıyınca korktum bu aralar erken doğum diye çok post gördüm açıkçası internette de bişey göremeyince burda sormak istedim
DYG93 sehrikarabulut agrilar her zaman olabiliyor kasiklarda da baska bi durum varsa kanama falan suphelendiyse bi seylerden ondan baslatmis olabilir canim bilemiyorum