Ben son ayda her gün içmeye başladım bebeğin boyunuda etkiliyor kalsiyum ve çeşitli minerallar açısından zengin ayak kramplarım gecti.Ama benim doktorum günde bi çay bardağı iç dedi.Saglık ocağında ki hemşirem ise günde 1 sise içebilirsin diyor herkes farkli söylüyor