Arkadaşlar merhaba Haziran ayında kürtaj oldum bebeğimin kalbi durunca şimdi yine istiyorum adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım negatif çıktı belirtilerim olduğu için yaptım şimdi adetime 3 gün var kahverengi leke ve koyu kan geldi yerleşme kanaması olabilir mi çünkü adet belirtim yok sol kasığımda ağrı var sadece ?