nuryadaperi Hamilelikte veya emzirme döneminde kullanılabilecek bağırsakları rahatlatması ve şişkinliği alması için yani bağırsak florasını düzenlemesi için tavsiye edebileceğiniz bir prebiyotik var mı ?
Dolunay55 nuryadaperi ben enterogermina kullandım doktoruma danışarak ama çok fazla Bi faydasını gördüm diyemem
nuryadaperi ecembugra53 onları yiyorum zaten ama ben toz veya ilaç tarzı birşeyler soruyorum. Takviye edici.