Busrabdullah_123 heycan varmi cnm ❤️ ben çantasını hazırladım agirlasmadan oğlumda biraz kıpır kıpır bir ccouk kış agirlasmadan halledeyim dedim bugün hazrlayip öbür odaya yerleştirdim 🤰🙏dolabı hastaneye goturcekler hepsi hazır bir ay snra kendi kışlık ve oğlumun kisliklaroni cikartcam ağır olmasın baya bebek kıyafetleri zaman alıyor utule yerleştir üç günümü aldı 🙏🤰😇siz de heycan varmi benm ikimci hamilelik kızım olcak bir tane oğlum var iki yaşında