dorukayra Eela canm sancim ufak ufak başlamsti uyutmuyodu yani bütün gece aynı gece nisanim da geldi öğlen de doktora gttim yatişim yapıldı
ilke deletedmom01 korkulacak hic birşey yok bende sezeryandan korkuyorum tabiki agrı oluyor ama kuzunu kucağına aldiğın anda hepsi bitiyor sen sadece çocuğuna yardım ettiğini düşün çünkü herşeyı o yapıyor 🙂
dorukayra deletedmom01 tabiki zorluğu var cnm ama sonrası rahat en azından herkesin doğumu da aynı degildir canm kiminin çok rahattır kiminin zordur bence kmseue sorma sen Rabbim yardım ediyor pişman olmazsn normal yaptığına en azından 😊😊
AliNailinannesi Ben de bugün normal doğumla oğlumu dünyaya getirdim. 38+1 de. Dün nişanım gelmişti sabah bu sabah 4 gibi suyum geldi ve 13.30 da kucağımdaydı çok şükür.
Tugcee Ya arkadaslar nişan denilen şey ne 🙈 daha oralara kadar gelmemişim pek bilgim yok dogumdan da cok korkuyorum 29 haftalıgım ama sezeryanda olmak istemiyorum gün geçtikce korkularım cogalıyor
SibelGeres Tugcee evet bu nisan olayink bende bilmiyorum tamam su gelme olayink biliyorumda nisan ne ve önce nisanmi sonra su mu geliyor.??
Pnrms Ben de merak ediyorum bu nişan olayını hep kanı anımsatıyo 😊 neden geliyo nasıl geliyo hissiyat olarak belirti varmı yoksa görüntü mü var bilen anlatabilirmi 🙊😊
Ceylin Bende tecrubeden degil internette okumaktan biliyorum. Pembe akinti gibi bisey oluyomus bi isaret yani ondan sonra heran hazirlikli olmak gerekiyomus su sonradan geliyor dogum baslarken herhalde. Nişan ilk haberci oluyo yani