Sedos5066 Kızlar disim çok kötü agriyo birbirine vuruyo çekilmesi lazım zararlı olur mu çektiren oldu mu hiç
Mrvakcy98 Sedos5066 çektirebilirsin canım 12.haftadan sonra ilk ve son 3 ay izin verilmiyor ben 13.haftamda çektirdim önce antibiyotik kullandım sonra çektirdim tabi doktoruna danışmadan gidip çektirme
Kaderaras Sedos5066 ilk 3 ay ve son 3 ay işlem yapmıyorlar ama yinede kadın doğum doktorunuzla konuşun izin kağıdı veriyor o şekilde işlem yapılıyor. Ben 1 ay boyunca ağrı çektim son ayım 2 sefer antibiyotik kullandım
Hemece Sedos5066 merhaba benimde geçen hafta 20 lik dişim çok kötü ağrıdı sabaha kadar yatamadım malesef doktorum onaylı kağıt verdi özele gidip çektirdim bu arada 32 haftalık hamileyim.
Merveturksoy Sedos5066 2.trimester döneminde doktorundan narkoz vurulabilir dişi çekilebilir hicbir problem yoktur diye imzalı onaylı kağıt alıp cektirebilorsin
Eeezgi Kaç haftalık hamilesiniz bilmiyorum ama doktorunuz yapılacak işlemlerle ilgili kaşeli bi kağıt veriyor onunla beraber dişçiye gidip yaptırabiliyosunuz 😊 benim dişim kırıldı kökü kaldı doktorum kağıt yazıp verdi şu kadar haftalık hamiledir lokal anestezi ile şu işlemler yapılabilir vs şeklinde
Eeezgi Sedos5066 benim 19.haftamda vermişti bahsettiğim kağıdı. İlk 3 aydan sonra kanal tedavisi ya da full anestezi olmadığı sürece yapılabiliyor ama dişçiler de genelde onay kağıdı istiyor
Eeezgi Hira_meyren normalde doktorum dişçiye git kökü ve diş taşını temizlet dedi kanıyo çünkü ama ben dişçiden korkuyorum 😆 o yüzden erteleyebildiğim kadar erteliyorum şimdilik
Sedos5066 Kaderaras Ne bende skinti olmadı demi antibiyotik bende çürük enfeksiyon yok fazladan bir dış var arkasında dışın o vuruyor o yüzden ağrı yapiyo bi tane daha çektirdim hiç ilaç kullanmadım gittim direk çekmişti
Eeezgi Sedos5066 yok yapılabilecek işlemler ve kullanılabilecek ilaçlar hamileliğe göre belirleniyormuş
Kaderaras Sedos5066 hamilelikte kullanılan antibiyotiklet var ben işlem yaptırmadım etrafımda o kadar çok kişi yaptırma bebek zarar görür dedi korktum bende ama İnternetten araştırdım yaptıranlar var hatta burda yine böyle bir postta yurtdışında bir anne yaptırdığını birşey olmadığını söylemişti. Şükür geçti ağrı ama o 1 ay çok zordu rabbim kimseye yaşatmasın
Ezgi64 Hemece 32.haftanızda mı çekildi disiniz benimde 20 lik dişim çok ağrıyor çekilmesi gerekiyor dedi doktor 32.haftamdayım ama çok korkuyorum
N8M2702 Benimd 16 yada 18 haftada vermişti canım izin belgesini, İlk 3 ayi atlattığın için her işlem yapılabilir hiç korkma bebeğe zararı olmaz dedi 🤷🏻♀️ Riskli bir durumun yoksa herşey normals send yaptırabilirsin bence
Hemece Ezgi64 evet 32 haftaya girmiştim doktorum izin verdiği için şükürler olsun bişey de olmadı geçti gitti