Elcinelcin bende aynı durumdayım bacağım çok kötüydü yürüyemiyordum çok zorlanıyordum diz arkasından katater yerleştirip pıhtılaştı aldılar sonra 48 saat boyunca kan sulandırıcı heparin verildi o kataterle içinde kaldı 2 gün boyunca kıpırdayamıyordum herseyin zorluğu var. Bu arada Instagram hesabınız var mı ordan konuşsak sizinle daha iyi bilgi veririz birbirimize