Dilanbingl esradogan22 bu dönemde rahim bebekten daha hızlı büyüyor ve rahim büyüdükçe hareket alanı artıyor bebeğin. Bu yüzden zaman zaman hissetmemen çok normal. Zaten günün 20 saatini uyku ile geçiriyorlar