Ayshamuzaffer Arkadaşlar dişimin agrisindan duramıyorum 2 buçuk aylık hamileyim ilaç kulanımı bebegime zarar verirmi
Kamileyldrm Ayshamuzaffer Benimde çok ağrıyordu doktor parol içebilirsin demişti ama parol bile kesmiyordu ağrımı önce hapı içip sonra karanfil yağı sürüyordum öyle geçiyordu ilaç konusunda birşey diyemem ama karanfil yağını kesinlikle denemelisin 🌸
Mucize23 Ayshamuzaffer karanfil yagi kullan canım benimde oyleydi 20 lik dis çıkarıyordum gömülüydü bide karanfil yagiyla rahatladm onu deneyebilirsin
slnko Ayshamuzaffer önce dişçiye gidip onun verdiği ilacı kendi doktoruma söylemiştim doktor da kullanabilirsin demişti 3. Ayımda antibiyotik kullandım iltihaplıydı dişimcunku . 35. Haftadayım şimdi agrıyo çekmektense hemen doktora görün bence hayatta geçmez zaman yoksa o ağrıyla
Htc_bgm Ben karanfil yagi aldim aktardan pamuga dok ve agriyan disine bastir uyusturup agriyi kesiyor ben etkisini gordum hic ilac almadan 35.haftamdayim ilk 3ayi bitirdikten sonra disci tedavi yapabiliyor ama uzatmadan gidebilirsin
gmzcvk Ayshamuzaffer doktoruna danismalisin bence 🙏🏻 Benim migrenim var cok sukur hamileligim boyunca 3 defa tuttu agrim o zamanlarda bana sadece hafif bir agri kesici vermisti kendi agri kesicimi kullanamamistim.. o yuzden bilgisi dahilinde kullan istersen ☺️ gecmis olsun
iey Ayshamuzaffer benim doktorum parol içebilirsin demişti, kullandım ağrıyı geçirdi de. Şuan 12+2’deyim, doktorum artık diş hekimi tedavi edebilir dedi. Dolguya gideceğim yarın