Yavrusununannesi___ Kızlar merhaba saçımı boyatmak istiyorum fakat doktorum organik boya kullan dedi kimyasal içermesin dedi sorduğum kuaförler de organik boya bulamadım ne yapmalıyım bu durumda olan var mı
Dilanbingl Yavrusununannesi___ ben 37 ye kadar boyamadım sonra diplere gelmemesi şartı ile doktorum izin vermişti normal boya ile boyadım. Ama internetten araştırın organik boyalar da var
seday93 Yavrusununannesi___ ben kullandım bir hafta önce boyadım trendyoldan herbatint markasını kullandım genelde hamilelerin tercih ettiği doğal bir boya fiyatı bi kutusu 90tl sıvı bir boya ama indirimden 50 tlye aldım ben kokusu yok sıvı zaten baya normal boyaya göre. kimya öğretmeniyim ekstra dikkat ettim en iyisi buydu :)
Momster Nil_ yanlis anlamayin ama bebeginize bilmediginiz bir zarar vermis olabilirsiniz. Hic bir doktor uzman o kadar erken haftalarda sac boyasini dip boyasini onermiyor. Sizin bebeginize bir sey olmamasi baska bebeklere olmayacagi anlamina gelmez. Ornek teskil etmiyorsunuz.
Ef24 Phyto color saç boyası var trendyolda kemoterapi alan bayan hastalar için üretilmiş o derece bitkisel bi boya fiyatı biraz pahalı ama dış görünüş de önemli hamilelik döneminde insanın kendini iyi hissetmesi için bence değer.
Whitechicken Biomagic markası Trendyol dam aldım bu hafta kampanyadaydı 27 TL ye aldım iki kutusunda.Organic boya.24. Haftamda boyadım bende çok memnun kaldım
Eternallove seday93 sizin sayenizde trendyoldan yorumlara baktım gerçekten herkes çok memnun. 36 haftamdayım bir tane cesaret edip alacağım sanırım 💕