Kelebek9655 Arkadaşlar 38+3 haftalıgız iki gündür kahverengimsi sıvımsı leke geliyor doktora gitmelimiyim onun önceside pembemsi leke geldi hemen gitmelimiyim beklemelimiyim
Rabiao66 Kelebek9655 benimde gelmişti 3 gün sonra suyum patlamıştı kurban bayramının 3.gunuydu.kan geldi koyu renkte sadece pembe gelmedi
Duruhnd Bence acilen doktora gitmelisin kahverengi akıntı bebeğin kakasını yaptığı anlamına gelebiliyormuş bazı durumlarda. Bekleme derim
sssonsuz Bence de nisan gelmiş gibi ama bence de bekleme doktora git derim sancıların açılman var mı baksınlar bi rahat etsin için
Kelebek9655 sssonsuz perşembe gitmiştim açılmam 2 cm felandı şimdi agrılarım var ama durulmayacak kadar değil