MerveGlvern Nasılsınız kızlar.Biz dün doktora gittik çok şükür herşey yolunda.Oğlum hafif hafif tekmelemeye başladı.2 hafta sonra detaylı ultrasona gircez inş orda da herşey güzel çıkar 🙏🏻
zehracinar MerveGlvern Dünden beri çok uyuşuk çok az hareket ediyor ☹Bende 20lik dişimi çıkarıyorum galiba, diş Etim baya şişmiş ☹ondan mı uyuşuk acaba Oğlum ☹