Anneler benim göğüslerim dolgu ve sertti 28 Ağustos’ta demografi için kontrolüm vardı utrasondan sonra göğüslerim baya bi yumuşaklaştı önceden iki göğüsümden de zararsız br çok kistler vardı bu sefer sadece bir tane kist büyümüş dedi oda süt kanaları açılmış ondandır belki dedi ama kist olduğu bölge sert diyer tarafları yumuşak her iki göğüste öyle acaba utrasondan dolayı mı oldu bu yoksa hamilelikle mi alakalı böyle olan var mı kusura bakmayın biraz uzun oldu 🙈Teşekkür ederim şimdiden 🌸