Mercimeginannesi123 15.haftada mide yanmalarının başlaması normal mi kızlar yaa? Yaşayanlar bi öneriniz var mı şu illete 🙄
Gmzk8995 Mercimeginannesi123 Bende 2 3 aydır çekiyorum canım. Denemediğim hiç birşey kalmadı. İyi gelen tek şey ılık süt. Umarım sana da iyi gelir 😊
ttuceee Mercimeginannesi123 19+4 elimde bir bardak sütle yazıyorum başkası rahatlatmiyor bir de salatalık iyi geliyo
MiniKaya Mercimeginannesi123 hamileliğimin ilk belirtisiydi mide yanması 30. Haftadayım hala mide yanmam var 😀 rennie çiğneme tableti kullanıyorm soda süt falan dakikalık çözümler ilaç kullanmamak için çok direndm ama kullanılıyor bu durumda malesef 😊