Gammeh Merhaba hanımlar..ben normalde şeker hastası degilim..ancak gebelik şekerim çıktı tabi insülin falan kullanmadım diyetle düzeldi. Çocugum iri bebekte degil.yani kilosu falan herşeyi normal sizce şekerimin olması normal dogum yapmama engel mi?