yasemin__hemsire Bayanlar merhaba tüp bebekde doktorunuz bebegin haftasını nasi L hesapladı son adete göre mi transfer tarihine göremi. Özellikle dondurulmuş embriyolar da.
ZehraS yasemin__hemsire kızımda transfer gununden hesap yapmışdı doktorum. Ikıncıye hamıleyım kese gozukdu kalp atısı ıcın gıdcez doktora ay sonu .ondan sonra tup bebek merkezındekı doktorumla ısım bıtıyo baska hastanede gıdcem kızımdakı doktoruma muhtamelen transfer gununden hesap yapcakdır cunku bız boyle hesap yapıyıruz demısdı
Papatya13371 yasemin__hemsire merhaba canım benim adet tarihine göre hesaplanmadi. Transfer tarihinden 14 gün öncesine gidiyorsun ordan hesaplıyorsun ve gittiğim iki doktorda aynısını söyledi ultrason da bakıp
yasemin__hemsire Bende yarın gideceg8m bakalım nasıl hesaplayacak bende tüp bebek yaptırdığımda devam etmeyeceğim uzak orası baya . Kendi hastanemde devam edeceğim. Heyecanla bekliyorum