Sinem52 Arkadaslar merhaba.Hamileligimin 24. Haftasindayim gece sırtıma ve karnıma kramplar girdi başım döndü midem bulandı, doktorumla görüştüm magnezyum eksikliğine bağlı olduğunu söyledi böyle birşey yaşayan oldu mu aranızda? İlaçlar fayda ediyormu?
Retina Sinem52 rahatlattığını söyleyen bir çok kişiyi okudum kendimde kullanmaya başladım krampları kesti bende
Sema99 Sinem52 bende de vardı banada verdi suyuna içine atılıyor pek bi faydası yok onun yerine magnezyum içeren Yiyecekler yiyiorum iki hamileliğimde çok vardı yıyecekler yedim şimdi bu üçüncü gebeliğim bundada oluyor ara ara faydası yok magnezyum yiyecekler yıyorum daha sağlıklı oluyor kabak çekirdeği ıspanak falan v.s yiyiorum
pnrylcn Sinem52 canim ben magnezyum ilacinin faydasını cok gordum. Benim ki cignemeli tabletti tok karnina aliniyordu. Ki kullanmadan once her seyu yaptim denedim yataktan esim kaldiriyordu o kramp agri cok degisik bir sey kasiliyordum kaliyordum oyle. Ama simdi Allaha sukurler olsun hicbir sey yok 🙏
Merve12 Sinem52 Bana doktorum contrex, hepar onerdi turkiyede hangi markalarda magnezyumu yuksekse bak ictigim suyun magnezyumu ve kalsiyumu cok yuksek ilacimsi tadi var
ozdenarda Sinem52 benmde hem magnezyum eksikliginden hemde bel fıtıgından kaynaklı berbat agrilarm oluyordu magnezyum kullanmaya basladım ve inanki cok ise yaradi cok rahatlatti en yakın surede basla bence sende goruceksn nasl iyi geldigini