Seyma_kaya bende sehır hastanesinde kontrollerimi yaptırıyorum 4 aylıgız ben ilk gıttıgım de hastanede kayıt actırmazsanız randevu vermiyoruz demıstı. Oglen olmadan 10 10.5 gibi gıtmıstık cok kalabalık olmadıgı İcin 15 20 dakika sonrasında kontrolu mu oldum sabah 8.5 9 gibi giderseniz sizin ıcın daha iyi our herhalde yani 4 aylık la 9 aylık bolumlerı bir olmaya bilir ondan dolayı