MiniKaya ben bu üründen hamileliğimin ilk zamanlarında almıştım niyeyse çok mantıklı geliyor ama evet tek kullanımlıklar var ama dışarıya vs gidince bence kullanılabilir ya da tek kullanımlıkların unutulduğu zaman ya da evde bile kullanılır bilmiyorum ben çok beğenerek almıştım henüz kullanmadım bebeğim doğmadı ama çok kaliteli ve güzel bi ürün tavsiye ederim. Bir de bence öyle çok da düşünmemek lazım ilk bebeğim heveslendim aldım napalım inşallah kullanırız işe yarar ayrıca bebek çantalarından çıkanlar gibi değil çok daha büyük ve kalın