Merhaba Anneler, çok karışık durumun içerisindeyim😔 kesen gözüktüğü andan itibaren rahim içinde kanamam vardı. Onu geçirmek için progestan kullandım ve işe yaradı kanama alanım baya azaldı. Bugün doktorum yine vajinal muayene etti ve bir kese ve sağlıklı bir bebek var ama kalp atışı yok dedi. Bu durumda kaçıncı haftaya kadar beklemeliyim 😔