Merhaba 11 haftalık hamileyim 1 haftadır vajina bölgemde batma hissi var yataktan kalkarken yürürken daha çok hissediyorum ara ara böyle bir şey yaşayan var mı doktoruma sorduğumda bu haftalarda normal dedi ama 1 haftadır geçmediği için tedirgin olmaya başladım. Bilgisi olan varsa ve paylaşırsa çok sevinirim.