Hmzglm Simdi kayinvalidem suan yanimda oldugu icinnnn 😐😐😐😐😐 biliyorsunuz ogullar annelerinin yaninda nasil olduklarini
Hmzglm Yok canimmm soylememm en iyisi o kadinin yaninda ayricada soyleyince yedi sulalesi duyuyo ve en kotusu kucucuk cocuklar in bile agzinda hamile herkezin yaninda.... Dusunun artik durumumu😊
Arya92 Esinizle yanliz kaldiginizda soyleyin. Henuz erken diye kimsenin bilmesini istemedigini de esinize soyleyin. Dunyanin bin turlu hali var sonucta. Esinizde ikinizin arasinda bir sure sir olarak kalsin ne var bunda.
Hmzglm Ilk hamileligimde soyledigim zaman bile hemen solugu ailesinin yaninda almisti😁 nazar degil ben oyle bir dusinceye grmiyorum ama iste kayinvalidenin yaninda soyliyemiyorumdaa genellikle ailesi yanimzda oldugu zamanlar dalgali alayci sekilde knusuyor