Lara44 büyüyen beşikse çok iyi güzel begendim bende büyüyen beşik düşünüyorum bitane de dolap kıvırzıvırları ortadan kaldırsın diye tek basına beşik gereksiz ya zaten beşik görevinde görüyor biraz büyüse yatak oluyor ikinci cocuk olursa yine beşik yap digerinede Baska yatak alınır