4894mercimek Arkadaşlar 11+3 kasığımda ağırlık var özellikle solda azıcık bastırdığımda oradaki kaslarda gerginlik var gibi bir şey yoktur dimi yaşayanlar lütfen yazar mı kanama falan yok öyle ağrı da yok ama çok sinirimi bozuyor elim sürekli orda ağırlık var
Omerve19 4894mercimek ben 30 haftaligim başından beri var benim de sol tarafimda doktor tek tarafli kasik agrisi normal dedi yine de siz de muayene zamaniniz geldiginde bi sorun isterseniz