Hanımlar bebeğim 4.200 Gr di dün.yarin kontrol sonrası doktorum suni sancı deneyip catina bakar gerekirse sezeryan yaparız dedi.minyon biriyim ve aşırı derecede normal doğum diye tutturmama rağmen sanırım olmayacak. Sezeryandan da çok korkuyorum. Belde hep ağrı kaliyormus ignelerden.genel olmak daha mı mantıklı? Dikişler kesikler agrilar... Uykularim kaçtı 🙈