Bende 12. Haftandı lavaboya gidince kaşık agrım oluyor dedim bana da doktor verdi niçin veriyorsunuz deyihcede rahmin genişlemesine yardımcı olmak için dedi normalde düşük tehlikeli olanlar için veriyolar diye sormuştum ağrın oldukça iç demişti ama benice de rahatlatmak için bayağı rahatlamıştım