isilayz nişanın gelmiş doğum olmasına yakın geliyor bemce korkma hemen hastaneye gidip sancını orda beklemek zor oluyor evde beklesen daha iyi zaten koronadan dolayı hastane odasında da tek kalıyorsun sterse girme boşuna derim ☺️ Hadi bakalım allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin