Myssr Happybabyyy ben de almayo dusunuyorum ama anne yani olan sekilde dusunuyorum gece yanima alırm bebisi hem benim icin rahat olur hem bebegi tehlikeye atmam diye dusundum
Siibeell Ben kullanıyorum çok rahat ben tavsiye ederim reflusu olmasa bile normal kusmasında bile genzine kaçmıyo yan yatırıyorum
Sumru [url=https://hizliresim.com/nfUkqS][img]https://i.hizliresim.com/nfUkqS.png[/img][/url] bunu aldık canım çok kullanışlı Duruyor