Tubaa00 rabbim yardımcın olsun canım benim yeğenimde sizin bebginiz gibi oldu acil doğdu suan 1 yasinda cok şükür bi sorunu yok onada beyin kendini korumaya almis dediler doğdu çok küçüktü 33 haftalıkti ama suan cok iyi inslalah sende sag salim kavuşursun canım bebeğine 🤗dualarim seninle sende doğumda bizleri unutma ismim nurgül ❤🤗