Kızlar dün akşam nişanım gelmişti bu akşam tekrar geldi ama bu seferki çok yoğun ve daha koyu renkli korktum bir nebze 🥴 doktoruma yazdık bebek hareketleri iyiyse endişe etme sancıları bekle dedi o kadar yoğundu ki korktum ne yapsam bilemedim arada Belime ve kasıklarıma ağrı giriyor ve vajinam acıyor ama öyle dayanılmayacak gibi değil. Üst üste nişanı gelen var mı veya bu durumu bilen ne yapıyım sancıyı beklemeden gitsem mi acile 2 cm açıklık vardı en son ben suyum gelirse veya çok sancım olursa giderim diyordum. 🥴