Bsranr ilk zamanlar doktorum her gittiğimde mide bulandım olacak diyip duruyordu hâlbuki hiç yoktu. Derken 2.ayın sonunda bir başladı aman allahım 3.ayın sonuna kadar açlıktan hüngür hüngür ağladım. Ama en faza 1 yada 2 kez istifra etmişimdir. Çünkü ekşili şekerlemelerin mide bulantimi anında kestiğini fark ettim. Evde arabada her yerde onlardan var hala 😂
Jelibon gibi olan üstü şekerle kaplı ekşi şekerler.
Dilersen dene rahatlarsin