Canevim 38+5 benim de aynı şekilde ve yürümekte ve ayakta durmakta zorlanıyorum 🙎🏻♀️ Karnım bayaa aşağı indi ve top gibi oluyor sürekli. Arada basınç yapıyor nefesim baskılanıyor,kulaklarım baskılanıyor sanki. Değişik. Doğum belirtisi mi onu da bilmiyorum. Başka belirti yok. Ağrı sızı sancı vs yok sadece sürekli kasılıyor ve dayanması da çok zor oluyor.