Melisasey mombursamom ben ziya beye gidiyorum memnunum ama çok fazla hastası olduğu için oturup herşeyi konuşacak sorularını rahat rahat sorcak vaktin fırsatın olmuyor sadece ona üzülüyorum onun dışımda çok tecrübeli ve iyi bir doktor bir çok arkadaşımın doğumunu da o yaptı