Semayil Kızlar 8aylık hamileyim ama şu zamana kadar bebeğim böyle güm güm diye tekmelemedi hareket ediyor çok şükür ama çevremdeki hamilelere göre çok daha sakin herhangi bir sorun çıkmadı şuana kadar kontrollerde normal mi sizce bu ben mi stres yapıyorum?
Hayatuysal34 Semayil benmde aynı 33 olcam yarn bazen hissetmyrm bile sennde okyrmu hissetmediğin gün içerisnde
bebegim_28 Semayil bende 32 haftalık hamileyim hani videolarda oluyor ya baya baya belli oluyor henüz öyle olmadım gün içinde hareketli baya ama karnım titriyor sadece çoğu zaman
Cinarinannesii_ Semayil 36. Haftadayız canım benimde her zaman o şekilde hareketleri çok şükür herşeyimiz normal tabikide bi farklılık hissedersen hemen doktoruna belirt 🙂
Bus_ak18 Semayil doktor bi sıkıntı yok dediyse bence kuruntu yapma canım. Benimki maşallah hep hareketli bi bebekti 36ya girdik dışardan aşırı belli oluyor ve çokda canımı yakıyor. Seninki akıllı uslu iştr ne güzel 😍🤗
Denef Plasentanın konumuna bağlı olabiliyor. Plasentanız ön taraftaysa hareketleri çok yoğun hissetmeyebiliyorsunuz. Yine de doktora sormakta fayda var.
Sevdiss_17 Semayil 2. Gebeligim ve ilkindede boyleydi hatta bu kizim daha harketli ama ilk kizimda bu kizimda sadece dalgalaniyo cok andir vurmasi 32 haftaligiz ama yani suan bile dalgalandiriyo sadece karnimi bence korkma kiizm 3 yasindaheptepemizin ustunde durmak bilmiyo 😂